קצת על החנות שלנו

מיתוג חווייתי לחנות צמר גפן מתוק
יצרתי שפה מותגית שמביאה איתה קסם, נוסטלגיה, צבעים מתוקים והרבה שמחה.
המותג פונה לילדים ומשפחות – ומציע לא רק ממתק, אלא חוויה אינטראקטיבית שבה כל אחד יכול לבחור את השילוב שלו: טעם, צבע וצורה.

 

קהל יעד

  • ילדים ונוער שמחפשים כיף, צבע וטעם מפתיע

  • הורים שרוצים ליצור חוויה עם הילדים

  • כל מי שאוהב להרגיש שוב כמו ילד
    אצלנו  כל לקוח יוצא עם חיוך 

מה הקסם שלנו?

  •  טעמים מיוחדים שלא תמצאו בשום מקום

  •  צמר גפן בעיצוב אישי  כוכבים, לבבות, חיות

  • חוויה אינטראקטיבית שכל ילד בוחר בעצמו

המתחרים שלנו

דוכני פסטיבלים או חנויות ממתקים רגילות.

השוני שלנו מהמתחרים

צמר גפן מתוק בטעמים וצבעים ייחודיים,
עיצובים בצורות, חוויה מותאמת אישית.

מה הנורמות

צבעים: פסטלים.
טיפוגרפיה: פונטים מעוגלים.

מה חורג?
עיצוב מודרני יותר, פטרנים משעשעים, שימוש בצורות ובתהליך אינטראקטיבי.

שפה עיצובית

השפה העיצובית של Sugar Pop מתבססת על צבעי פסטל רכים, פונטים עגולים ואלמנטים גרפיים שובבים  במטרה ליצור עולם מתוק, קליל ונוסטלגי. היא משדרת תחושת ילדות, שמחה ונגישות, ומאפשרת לכל אחד להתחבר לחוויה אישית וצבעונית.

לוח השראה

סקיצות ללוגו

לוגו נבחר

הלוגו מדגיש את הקסם והפופולריות של הצמר גפן המתוק, עם קריצה שובבה לילדים.

כל אות בצבע אחר – משדר שילוב אישי של צבע וטעם
 כוכבים ולבבות – מייצגים שמחה וחוויה קלילה
 הפונט עגלגל וכיפי – מעביר תחושת רכות, מתיקות ונעימות

הלוגו נבנה מתוך מחשבה שכל ילד יוכל לבחור את ה"סוכר" שלו – שילוב של טעם, צבע וצורה שמרגיש בול בשבילו.

פונטים

פונט ללוגו: Super Playful
פונט למצגת: Almoni ML v5 AAA
פונט לשפה מילולית ולכרזות: Choco
משדר תחושת חמידות, רכות, נעימות, וחום

שם מותג

Sugar Pop

צבעים