כרזות לקוקה קולה לשולחן השבת

הלקוח

קוקה קולה

המסר

קוקה קולה פינוק לשבת.
החיבור בין רגעי השבת הרגועים לבין חוויית טעם מתפרצת ומרעננת.

המשימה

ליצור סדרת כרזות שיווקיות תחת סלוגן קצר עד 6 מילים, שמחזקות את הרעיון של קוקה קולה כחלק מהרגעים הטעימים והמהנים של שבת.

ביצוע

עיצבתי שלוש כרזות שונות תחת הסלוגן:
"פיצוץ טעמים לשבת עם קוקה קולה"

בכל כרזה מופיע דימוי ויזואלי עוצמתי שממחיש את התחושה הזו:

כרזה אחת עם בועות שמתפוצצות

כרזה שנייה עם גלים מתנפצים

כרזה שלישית עם זכוכיות מתנפצות

כל הכרזות יושבות על קונספט אחיד, צבעוניות חמה ובקבוק קוקה קולה מרכזי שמעורר חשק.