שקדי מרק של אוסם טעם של בית

הלקוח

שקדי מרק אסם

המסר

שקדי מרק של אוסם  טעם של בית

המשימה

לעצב שלוש כרזות שמעבירות את המסר "שקדי מרק של אוסם – טעם של בית"

הביצוע

עיצבתי שלוש כרזות שונות, שכל אחת מהן מתמקדת בערך רגשי אחרגעגוע, חיבוקו-בית. הערכים נבחרו בקפידה כדי להדגיש את הקשר העמוק של הקהל למושג "טעם של בית", ולחזק את החיבור הרגשי למותג אוסם.

כל כרזה כוללת אייקון ביתי פשוט ומוכר, בשילוב טיפוגרפיה ברורה ונגישה, שמובילה את המסר המרכזי:
"זה לא רק מקום / רגש / מגע – זה הטעם."

השתמשתי בצבעים חמים, קומפוזיציה נקייה ודימויים מוכרים שמעוררים תחושת שייכות, חמימות ונוסטלגיה. כל כרזה עומדת בפני עצמה, אך יחד הן יוצרות סדרת קמפיין אחידה, ברורה ומזוהה.

עבודה סטודנטיאלית