רקע הפריוקט

מה הייתם עושים אם היו מבקשים מכם לעצב קמפיין עירוני לבני נוער בטבע, בלי מסכים באמצע הקיץ?
זה בדיוק האתגר שאני קיבלתי במבחן הגמר של מה"ט, בדרך לתעודה ממשלתית בעיצוב מדיה.
המשימה: לעצב קמפיין שלם ל־"קליק" מיזם עירוני שמעודד יצירה, חיבור וקהילתיות במרחבים הפתוחים.

הסיפור שמאחורי העיצוב

תוך 48 שעות בלבד הייתי צריכה להגיש זהות גרפית מלאה גם פיזית וגם דיגיטלית.
בלי אפליקציה, בלי רשתות אלא משהו שיזמין בני נוער פשוט לצאת החוצה.
"קליק" נולד מתוך ההבנה שאחרי שנה של מסכים הקיץ הוא הזמן לפגוש אנשים באמת, להתחבר לקהילה ולתת ליצירה המקומית לפרוח..

 הפעילויות?

בלב הפארקים, גינות קהילתיות, קירות בניינים וכיכרותהכול פתוח, נגיש, קהילתי וחי.
 בני נוער, יוצרים ותושבים משתתפים יחד: מציירים, מצלמים, שרים, יוצרים, חווים בקיץ צבעוני של תערוכות, סדנאות, במה פתוחה, גרפיטי ועוד.
 והמטרה שלי? לתרגם את כל זה לשפה גרפית אחת שתעביר את הרוח, תרגש, ותזמין להצטרף.

אז מה באמת הייתה המשימה שלי במבחן ?

לקחתי נשימה עמוקה, ופתחתי את הבריף: לעצב קמפיין שלם למיזם עירוני חדש בשם "קליק" שמעודד יצירה, קהילתיות ושיתוף –בשכונות ובמרחבים הפתוחים.

ומה זה כלל בפועל?

✔️ עיצוב לוגו מקורי שישקף את ערכי המיזם
✔️ ניסוח סלוגן חכם וקליט שילווה את כל הקמפיין
✔️ פיתוח שפה גרפית מלאה צבעים, טיפוגרפיה, אייקונים
✔️ עיצוב כרזה מרכזית שתתפוס את העין ברחוב
✔️ תוספת של פריטי רשות כמו שלט תחנה, פוסטר רחוב או שילוט חוצות
✔️ ולבסוף עיצוב עמוד נחיתה לדסקטופ שיסביר, ימשוך ויזמין לפעולה

ולאן אני לקחתי את זה?

בחרתי להתמקד בפעילויות לנוער במודיעין בלב הפארקים העירוניים.
כל יום פעילות אחרת, עם חוויה מיוחדת מהטבע:
 שבשבת בטבע
 חליל עשוי מקני סוף
עפיפון צבעוני
 גרפיטי על קיר קהילתי
 מניפה בידיים
והכול יחד, מחבר, נגיש, יצירתי!

קבלו את הלוגו של קליק!

הלוגו של "קליק" משדר חיבור פשוט וקליל שמוביל למשהו גדול.
שמתי בו יד בתנועת קליק  גם טכנית מוכרת וגם סמל למפגש בין אנשים.
הצבעים ורוד וצהוב נבחרו כי הם שמחים, בולטים ומדברים לנוער.
הטיפוגרפיה עגולה וקלילה, משדרת פתיחות ונגישות.
המטרה: שזה ירגיש כיף, נעים, קל להתחבר קליק אחד ואתם בפנים

איקונים

כל אייקון מספר סיפור 
שבשבת, חליל, גרפיטי, עפיפון, מניפה
צבעוניים, שטוחים, ברורים ומזמינים.
כל אחד מהם נועד לשקף את הפעילות שתתרחש בפארקים ולהכניס עוד שמחה לעולם של "קליק".

הכרזה

הכרזה נבנתה מתוך שפה אחידה עם טיפוגרפיה קלילה, אייקונים ברורים, וצבעים חזקים.
שמתי בה ידיים צבעוניות שמתנגשות בקליק, רקע אמיתי של פארק, ואייקונים שמסמנים את הפעילויות.
הכול כדי שבני נוער יעצרו רגע ויגידו: וואלה, בא לי לבוא!

עמוד הנחיתה

עיצבתי עמוד קליל, ברור, נעים וזורם עם קריאה לפעולה שמזמינה בני נוער להצטרף.
שמרתי על שפה גרפית אחידה עם הכרזה והאיקונים:
 צבעוניות חיה
 טיפוגרפיה נגישה
 שילוב נכון בין טקסט לדימוי
 היררכיה מדויקת